Siin tulebki mängu leadide genereerimine – potentsiaalsete klientide (leads) ligimeelitamine ja nende soojendamine, kuni nad on valmis ostma.
Kuid juhtide genereerimine ei tähenda ainult kontaktide kogumist. Leadgenereerimise tegelik väärtus seisneb kvalifitseeritud kontaktide hankimises – need, kes on tegelikult huvitatud teie tootest või teenusest ja kellel on potentsiaal saada kliendiks.
Miks on kvalifitseeritud liider rohkem kui lihtsalt kontakt?
Kontakt on vaid lähtepunkt. See võib olla e-posti aadress, telefoninumber või link sotsiaalmeediaprofiilile. Kontakt üksi ei garanteeri veel müüki.
Kvalifitseeritud kontakt on hoolika töö tulemus. Turundajad analüüsivad juhtide käitumist, nende huve, vajadusi ja ostuvalmidust. Nad “toidavad” liidi huvi sihipärase reklaami, kasuliku sisu, eripakkumistega.
Kuidas aitab juhtide genereerimine ettevõtteid?
Kvalifitseeritud liider on investeering teie ettevõtte tulevikku. See ei ole lihtsalt kontakt, vaid potentsiaalne klient, kes on valmis pikaajaliseks koostööks. Seetõttu on juhtide genereerimine oluline vahend iga ettevõtte jaoks, mis püüab edu saavutada.